Exitosa participació dels alumnes i del professorat del Batxillerat Tecnològic de l’Institut de Terrassa a la XXI ExpoRecerca Jove, que s’ha celebrat al CitiLAB de Cornellà del 26 al 29 de febrer de 2020.
Les alumnes Joana Armengol Soler i Saule Cayuela Zilinskaite van fer-se amb el Premi Espai Ciència, patrocinat per @FundacioRecerca i també amb el Premi Water Price ofert per @_EscueladelAgua amb el projecte que du per títol “ Pasteurització d’aigua mitjançant energia solar”
De la mateixa manera, els alumnes Àlex Guimerà Garriga i Carles Encinas Turró van aconseguir el Premi Comunicacions Radioelèctriques Terrestres o Espacials o de Radioastronomía, patrocinat per @ea3rkl Disseny, i també el Premi Water Price ofert per @_EscueladelAgua amb el projecte que du per títol “ Disseny i Construcció d’un Dron de Mapeig i un sistema de Seguiment per ràdio”, un sistema que permet detectar plagues en els camps de cultius.
És necessari destacar també el projecte de l’alumne Xavi Garcia, que va presentar el Gausbert, un assistent personal que funciona amb IA; o el projecte del Tarek i la Judit, amb el qual havien guanyat la competició de l’EducArctic uns mesos abans, amb “Helios Journey”, un estudi per explicar el recorregut del Sol des de qualsevol punt de la Terra i en qualsevol dia.
Cal afegir que a la fira s’hi van presentar un total de 120 projectes.
Tots els participants van viure una experiència intensa i molt motivadora de cara als seus estudis futurs.
Moltes Felicitats a tots!
Deixa un comentari