L’Ajuntament de Terrassa ha publicat la concessió de beques a l’excel·lència acadèmica per a alumnes de secundària, graus mig i superior de formació professional, batxillerat i alumnat de formació de persones adultes, dels centres educatius de la ciutat per al curs 2023-2024. Tenim el plaer de comunicar a la comunitat educativa de l’Institut de Terrassa que vuit persones del nostre alumnat han rebut aquesta beca. I aquestes persones són:
DELS CICLES FORMATIUS DE GRAU MIG
Laia Gasulla Coronado
Rania Chkat Dahmi
Yosselin Leticia Rivera Ortega
Sonia Ortiz Tomás
Inas Bedraoui El Bransi
Javier Blas Moreno Álvarez
DELS CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR
Gonzalo Ezequiel Monte Vendrell
Irene Garcés Navarro
Enhorabona a tothom!
Deixa un comentari