El passat 27 de març, l’alumnat de 3r d’ESO va poder gaudir de l’activitat de ball escocès que organitza cada any el departament d’idiomes. Durant una hora van aprendre aspectes de la cultura escocesa i van ballar a ritme de gaita amb el Tom, una activitat que, sens dubte, s’intentarà mantenir el curs vinent.
Deixa un comentari