L’alumnat de 3r d’ESO, com a part del seu servei comunitari, estan participant en una campanya de donació de sang en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits sota l’eslògan: “Un gest que ens uneix”.
Necessiten gent d’entre 18 i 70 anys, que pesin com a mínim 50 kg.
Dilluns, 11 de maig, a l’Institut de Terrassa (Rambla d’Ègara, 331) es realitzaran les donacions. L’horari serà de 15:00 a 20:00 h.
Per donar sang cal portar un document identificatiu (DNI, NIE, etc.)
No cal venir en dejú
Cada dia es necessiten prop de 1.000 donacions, i amb una sola donació pots ajudar fins a tres persones. És un petit gest que pot marcar una gran diferència.
Ajuda’ns a salvar vides!
Deixa un comentari