x

3r ESO

Campanya de donació de sang per part de l’alumnat de 3r d’ESO

4 maig, 2026
Campanya de donació de sang per part de l’alumnat de 3r d’ESO

L’alumnat de 3r d’ESO, com a part del seu servei comunitari, estan participant en una campanya de donació de sang en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits sota l’eslògan: “Un gest que ens uneix”.

Necessiten gent d’entre 18 i 70 anys, que pesin com a mínim 50 kg.

Dilluns, 11 de maig, a l’Institut de Terrassa (Rambla d’Ègara, 331) es realitzaran les donacions. L’horari serà de 15:00 a 20:00 h.

Per donar sang cal portar un document identificatiu (DNI, NIE, etc.)

No cal venir en dejú

Cada dia es necessiten prop de 1.000 donacions, i amb una sola donació pots ajudar fins a tres persones. És un petit gest que pot marcar una gran diferència.

Ajuda’ns a salvar vides!

Publicat per Institut de Terrassa a 3r ESO