El passat 30 d’abril, la tropa de corsaris van anar a Barcelona a la final territorial del concurs de lectura en veu alta, i van passar a la gran final de la lectura, que serà el pròxim 17 de juny a Barcelona.
Fa sis dies, els van donar els diplomes i un premi.
Enhorabona i molta sort a la gran final!
Deixa un comentari