x

2n ESO

“Romeo and Juliet” per a l’alumnat de 2n d’ESO

4 juny, 2026

La companyia de teatre “Jumping Ducks” es va acostar al nostre institut per a representar “Romeo and Juliet” en anglès al nostre alumnat de 2n d’ESO.
Sens dubte, una manera dinàmica, pràctica i entretinguda d’aprendre la llengua i de dotar de caràcter significatiu l’aprenentatge de l’anglès.

Publicat per Institut de Terrassa a 2n ESO