x

2n ESO

Un curtmetratge de 2n d’ESO D a la Mostra de Cinema de Terrassa City of Film

4 juny, 2026

Al projecte de CINEMA de 2n d’ESO, tot l’alumnat, i durant un trimestre, ha elaborat íntegrament un curtmetratge en cadascuna de les seves fases: l’elaboració del guió, guió tècnic, guió il·lustrat, assaig, rodatge, edició… Els diferents membres del grup han assumit algun dels rols dels oficis del cinema, inclosos els d’actor o actriu, direcció, il·luminació, sonidistes, gàffers, editors… I d’aquesta pràctica, autònoma i independent, amb totes les dificultats que això suposa, sota el guiatge dels professors i amb un treball musical important, n’han sortit sis curtmetratges.
Aquest projecte permet aplicar els diferents sabers de diferents matèries: visual i plàstica, tecnologia, literatura, música, informàtica, interpretació… Així com el treball en equip, per poder obtenir un resultat engrescador.
Un dels curtmetratges, el qual complia amb les condicions demanades a les diferents mostres, serà exhibit l’11 de juny, al cinema Catalunya, dins la Mostra de Cinema Fet a les Aules de Terrassa City of Film, al costat d’altres curts fets per diferents escoles de Terrassa; i també a la Mostra Audiovisual “la Mola”, que reuneix curts de les zones escolars I i II, i IV, i que per primera vegada se celebrarà al nostre institut el pròxim 4 de juny.

Una gran oportunitat per poder veure els seus treballs en una pantalla gran de cinema i per compartir amb altres escoles el procés tècnic i artístic que requereix aquest repte.

Enhorabona a tothom!

Publicat per Institut de Terrassa a 2n ESO